Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kyly | użytkownik

imię i nazwiskoSłowieszcze adresRejkjavik najchętniej zarejestrowany12.03.2011 @22:18:31 ostatnio na stronie20.10.2014 @23:40:33

Witam znowu.

"Gdyby poezja żyła tylko prawdą rzeczywistą, umarłaby z głodu".

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze309 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~JeremiFornagiel    27.10.2015 @01:08:43
dzie wirsze
_______
znikaj, pryskaj
~JackyBoy    03.11.2012 @12:39:32
lubię....
_______


~6shadow6    12.08.2012 @18:54:34
_______
szukam ideału.
^blue2baltic    11.08.2012 @16:00:12
a moj wiersz to troche bajka jest. Ale dzieki ze wpadlas.

ostatnio edytowane: 2012-08-11 16:01:31
_______
biało biało tak wkoło
!ambasadada    11.08.2012 @10:02:52
Dziękuję za wizytę i pozdrawiam serdecznie!
~shoplifter    10.08.2012 @00:22:07
Dzięki wielkie za odwiedziny i komentarz, oj całkiem miły :D
~JeremiFornagiel    09.08.2012 @21:12:45
Dzięki za ocenkę, fajne profilowe. :D
_______
znikaj, pryskaj
!hystera    08.08.2012 @21:35:07
Dzieki za odwiedziny
~Lidzianek    07.08.2012 @18:45:16
Na pewno nie tak "pewnemu" jak "temu o nieujawnionym imieniu" :D
Dzięki
~azra    07.08.2012 @18:44:30
dzięki za odwiedziny
~bogi61    07.08.2012 @08:50:09
Dziękuję
~foremann    06.08.2012 @22:45:16
DZIĘKUJĘ!!d
_______
chciałbym odpowiednie dać rzeczy słowo,
lecz me słowa moich myśli wyrazić nie mogą
*Krix13    06.08.2012 @18:21:14
Dzięki za wgląd.
Pozdrawiam.
_______
Okazuje się, że wiersze są uniwersalne.
Nie wiem czy dla wszystkich, ale z pewnością dla każdego.
!hystera    06.08.2012 @17:49:38
Dzieki
~jodynaa    06.08.2012 @11:46:09
Z podziękowaniem. Wrócę z roboty to zajrzę do Ciebie
_______
(administracja cenzuruje sygnatury)
~TitusVII    05.02.2012 @17:40:45
Hej.
Pamiętam, że jakis czas temu dopominałaś się o nowe prace.
Mówisz i masz
~TitusVII    15.01.2012 @23:22:09
No ba! Nawet Presley, dodam:D. Źle porównałem 'bitelsów'. Gatunek, który reprezentowali był światowym bumem, można powiedzieć, że masową moda. Więc może to taki odpowiednik dzisiejszego, szeroko pojętego (bezwartościowego [ok, 'bitelsi' nie byli bezwartościowi]) Popu?
~TitusVII    15.01.2012 @14:47:09
Oni maja tyle wspólnego z Rockiem co Trubadurzy:P. Ojciec Rocka (król:D) był, jest i będzie JEDEN :D
~TitusVII    13.01.2012 @21:50:14
Więc pewnie sie narażę nazywając ich muzyke jako disco polo tamtych czasów?:P
~TitusVII    12.01.2012 @23:50:42
Moge raz przymknac oko na Beatlesów (czy jak to sie pisze) bo sam ucze się utworu z Tytanica:P. Chyba głównie dlatego, że dysponuje obecnie akustycznym sprzetem. No i mam okazje przy tej piosence douczyc sie pewnych rzeczy.
Generalnie unikam takiego repertuaru:P.
~edytaswiderska    11.01.2012 @22:27:50
dziękuję
_______
Edyyy
~RiderOnTheStorm    11.01.2012 @21:41:30
Dzięki za czytanie (to przyszłe i potencjalne też)

~xantx    11.01.2012 @16:25:53
W otępieniu? Bez przesady.
Śliczne zdjęcie profilowe!
Na poprawę pisarskiego warsztatu jest chyba tylko jedna metoda: dużo czytać i wybierać zróżnicowane lektury.
Powodzenia!
~TitusVII    11.01.2012 @15:39:09
AQQ:D
Chyba jak na razie nic nie zalega na mojej wątrobie. Nic co chciałbym z siebie wykrzyczeć albo po prostu zbyt pochłonęło mnie granie na gitarze. Jakby nie patrzeć ta czynność też daje upust emocjom, nawet kiedy gra się czyjeś kompozycje.
~niesia19    10.01.2012 @16:28:57
znaczy, że pracuje dzięki za czytanie
_______
"-Co by pan zrobił, gdyby się okazało, że pański kumpel to homo sapiens?
-W mordę bym dał."
1 2 3 4 5 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt